SKR "Agromech" w Łubiance produkuje szeroką gamę seryjnych produktów typu: ręczne wózki gospodarcze i magazynowe, przyczepy magazynowe do transportu wewnętrznego, pomosty magazynowe przejezdne, małogabarytowe ogumienie, małogabarytowe koła i zestawy jezdne, pojemniki na odpady oraz różnego rodzaju wyposażenie magazynowe. Produkujemy również wyroby wg indywidualnych projektów dostosowanych do wymagań klientów. Świadczymy szeroki zakres usług produkcyjnych. Poniżej możecie się Państwo zapoznać z regułami składania zamówień oraz zasadami sprzedaży hurtowej lub sprzedaży detalicznej naszej produkcji.
Składanie zamówień
Zamówienia można składać w formie pisemnej korzystając z tradycyjnej komunikacji listowej, jak i elektronicznymi środkami łączności: faks, e-mail. W celu uproszczenia procesu tworzenia zamówienia przygotowaliśmy dla Państwa wzór formularza zamówienia.
Formularz zamówienia w formacie MS Word *.doc do pobrania
Prosimy, aby nazwy naszych produktów wpisywać zgodnie z nazewnictwem oraz symbolem katalogowym. W zamówieniach prosimy także podawać dane kontaktowe do osoby odpowiedzialnej za złożenie zamówienia. Dzięki temu w przypadku niejasności w treści zamówienia będziemy mogli szybko je wyjaśnić.
Cena produktów i usług produkcyjnych jest ustalana indywidualnie i uzależniona od pracochłonności, rozmiarów i wielkości zamówienia.
Nasze produkty dostarczamy spedycją do każdego miejsca w kraju. Koszt wysyłki uzależniony jest od wielkości zamówienia. Nasze produkty są pakowane w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie w trakcie transportu.
Jeżeli są Państwo zainteresowani uzyskaniem kalkulacji kosztu transportu, prosimy o przesłanie informacji na temat wielkości ewentualnego zamówienia i miejsca dostawy na adres e-mail handel@agromech.com.pl
Zasady sprzedaży hurtowej
- Zakupów w cenach hurtowych, dla celów dalszej odsprzedaży, dokonywać mogą: osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, firmy, przedsiębiorstwa.
- Warunkiem uzyskania cen hurtowych jest przesłanie lub dostarczenie dokumentów firmy: nadanie NIP, REGON, KRS lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności. Cennik hurtowy udostępniamy po przesłaniu zapytania zawierającego dane firmy oraz dane kontaktowe i ww. dokumenty.
- Zamówienia hurtowe przyjmowane są faksem lub e-mailem w przypadku zakupów gotówkowych również telefonicznie.
- Wszelkie pytania dotyczące sprzedaży hurtowej prosimy kierować na adres e-mail: handel@agromech.com.pl lub telefonicznie (56) 678 86 81
- Zamówiony towar można odebrać własnym transportem lub jest dostarczany do siedziby zamawiającego naszym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej (wg taryfikatora firmy kurierskiej).
- Koszty wysyłki towaru uzależnione są od wartości wystawionej faktury:
- do 3500 zł netto - na koszt zamawiającego,
- od 3500 zł netto - dostawa do zamawiającego na nasz koszt. - Do każdej przesyłki dostarczamy potwierdzenie kupna w formie faktury VAT.
Rozpoczęcie współpracy
Pierwsze trzy transakcje są dokonywane za gotówkę (płatność za pobraniem) lub przelewem w formie przedpłaty. Przedpłata - po przesłaniu zamówienia wystawiamy fakturę Pro Forma i wysyłamy ją na podany adres lub numer faxu. Wysyłka towaru następuje po wpłynięciu należności na nasz rachunek bankowy. Następne transakcje są realizowane z odroczeniem terminu płatności od 7 do 30 dni.
Zasady sprzedaży detalicznej
- Zakupów w cenach detalicznych mogą dokonywać: osoby fizyczne, osoby prowadzące działalność gospodarczą, firmy.
- Zamówienia detaliczne przyjmowane są faksem lub e-mailem w przypadku zakupów gotówkowych również telefonicznie.
- Wszelkie pytania dotyczące sprzedaży detalicznej prosimy kierować na adres e-mail: handel@agromech.com.pl lub telefonicznie (56) 678 86 81
- Zamówiony towar można odebrać własnym transportem lub jest dostarczany do siedziby zamawiającego naszym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej (wg taryfikatora firmy kurierskiej).
- Koszty wysyłki towaru uzależnione są od wartości wystawionej faktury
- Do każdej przesyłki dostarczamy potwierdzenie kupna w formie faktury VAT.
Realizacja zamówień
Zamówienia realizowane są w następującym układzie:
- towary znajdujące się na stanie magazynowym zamówione do godz. 14-tej wysyłane są tego samego dnia, zamówione po godz. 14-tej dnia następnego
- zamówienia na towary nie będące na stanie magazynowym realizowane są wg indywidualnych uzgodnień z zamawiającym na podstawie informacji otrzymanych od Dostawców.
Płatność przelewem
Odroczenia terminu płatności możliwe jest wyłącznie po przesłaniu pisemnego zamówienia faxem lub e-mailem. Płatności w naszej firmie są monitorowane i w przypadku zalegania następne zamówienia realizowane są dopiero po uregulowaniu należności (w przypadku jednej płatności). W przypadku zalegania powyżej 14 dni lub jeżeli zaległości dotyczą kilku płatności następne zamówienia realizowane są wyłącznie za gotówkę lub przelewem przedpłatą po uregulowaniu wszystkich poprzednich zaległości.
Warunki gwarancji
W przypadku zakupu okres gwarancji na oferowane towary wynosi 24 lub 12 miesięcy. W celu realizacji naprawy gwarancyjnej urządzenia prosimy wysyłać wyłącznie firmą kurierską na nasz adres.
Podstawą do realizacji reklamacji jest dowód zakupu (faktura lub paragon) oraz karta gwarancyjna.